Badania ankietowe – szukaj nowych klientów
Posiadanie przywiązanych do marki klientów to jeden z najważniejszych czynników w biznesie. Nie trzeba tłumaczyć dlaczego; oferując swój produkt nowemu klientowi chcesz, by ta osoba wróciła do Ciebie kolejnym razem. Co więcej – masz cichą nadzieję, że poleci Twój produkt również innym (swoim znajomym, rodzinie), dzięki czemu o Twojej marce dowie się więcej osób, a Ty będziesz mieć więcej potencjalnych klientów. Utrzymanie lojalności klienta – gdzie dodatkowym bonusem może być to, że szepnie on o Twojej firmie kilka dobrych słów innym – jest tańszym rozwiązaniem, niż zdobywanie zupełnie innych osób. Czy wiesz, jak zachować przy sobie wiernego klienta?
Badanie satysfakcji – aplikacja do badania opinii klientów
Rynek jest dynamiczny. Preferencje konsumentów zmieniają się w mgnieniu oka, a Ty musisz utrzymać odpowiednie tempo, aby za nimi nadążyć. By wiedzieć, czego od Twojej marki oczekują klienci i co ich zadowala, musisz stale analizować ich potrzeby. Aby przeprowadzić solidne badanie satysfakcji, przyda Ci się do tego dobra aplikacja do badania opinii klientów. Dzięki takiemu narzędziu, będziesz mógł przeprowadzać badania ankietowe na dużej grupie konsumentów, generować wyniki w czasie rzeczywistym, a także natychmiastowo reagować na negatywne opinie.
Przy wyborze aplikacji zwróć uwagę na to, aby posiadała kreator tworzenia ankiet, ale i gotowe ich wzory, oraz możliwość integracji po API. W zależności od grupy docelowej wybierz też odpowiednią formę badania: zaproś do badania przez e-mail, SMS lub dedykowany link.
Stale obserwuj
Mamy tu na myśli właściwie dwie rzeczy. Pierwszą z nich jest śledzenie działań konkurencji – to ważne, abyś wiedział, co oni oferują klientowi i czym potrafią go zachęcić. Być może po dokładnym prześledzeniu ich działań dowiesz się np. że mają lepiej zintegrowany system płatności? Albo szybciej wysyłają zamówienia? Odpowiadają na wiadomości i komentarze w mediach społecznościowych? A może po prostu wydają się bardziej nowocześni? Śledź ich ofertę, trendy za którymi podążają i staraj się dotrzymać im kroku.
Po drugie nie zapominaj, by mieć na oku swojego klienta. To prawda, że nie możesz wiedzieć o nim wszystkiego, ale możesz nauczyć się naprawdę wiele – zbadaj ich zwyczaje naukowe, sprawdź na ile Twoja marka jest rozpoznawalna, jak ją oceniają i jak wypowiadają się o niej w sieci. Tych danych może również dostarczyć Ci aplikacja do badania opinii klientów.
Badania ankietowe – analizuj to, co już wiesz
Jeżeli wciąż nie jesteś przekonany do zapoznania się z aplikacją do badania opinii klientów wiedz, że to narzędzie pozwoli Ci na dostęp do wyników i raportów stworzonych z zebranych danych. Dzięki niemu uzyskasz zestawienie w formie tabel i wykresów. Po przeanalizowaniu danych będziesz już wiedział, jaką strategię objąć w swoich działaniach. Warto przeprowadzać badania ankietowe.
Jeżeli nie wiesz, na jaki program się zdecydować, polecamy Twojej uwadze to narzędzie: https://app.survgo.com/user/register